„Utenos Utenio“ futbolo klubas nusprendė imtis iniciatyvos – kuria bendruomenės Verslo klubą – įmonėms skirtą verslo ryšiais ir rekomendacijų pagrindu sukurtą paslaugų spektrą.
Šios idėjos principas – gana paprastas, bet visapusiškai naudingas. „Utenos Utenis“ suteiks galimybę įmonėms dalyvauti verslo kelionėse, susitikimuose, komandos formavimo renginiuose bei kitose pramogose, reklamuotis Utenos klubo komunikacijos priemonėse, bet svarbiausia – prisidėti prie jaunimo užimtumo, mat visas Verslo klubo pelnas bus skiriamas „Utenos Utenio“ klubo akademijos jaunųjų talentų ugdymui, trenerių edukacijai ir socialiniams projektams.
Nors Lietuvoje tai nėra įprasta, tokie klubų ir verslo santykiai yra ypač populiarūs Vakarų Europoje. Tokį bendradarbiavimo modelį „Utenos Uteniui“ pasiūlė „HB Koge“ (Danija) klube dirbantis Aurelijus Skarbalius, kuris taip pat yra ir pagrindinio „Utenos Utenio“ dalininko „Capelli Sport“ techninis direktorius.
„Pas mus Danijoje, „HB Koge“ klube, taip yra daroma. Yra verslo klubas, kuriame yra susibūrę vietiniai ir nevietiniai verslininkai. Priklausomai nuo pasirinkto paketo, jie renkasi į renginius ir tarpusavyje mezga ryšius, aptaria verslo reikalus, kviečiasi įdomius žmones pranešimams. Vyksta bendros vakarienės ir kiti užsiėmimai. Kadangi dalis už narystę surinktų pinigų atitenka jaunimo ugdymui, tai šioje situacijoje laimi visi“, – kalbėjo A. Skarbalius.
Skirtingas narystes Verslo klube siūlo ir „Utenos Utenis“. Įmonės gali rinktis tarp Platininio, Auksinio, Sidabrinio arba Bronzinio paketų. Priklausomai nuo paketų, įmonės galės deleguoti savo atstovus į verslo keliones, komandos formavimo renginius, verslo susitikimus, mokymus, verslo pramogas. Taip pat įmonės gaus galimybę reklamuotis „Utenos Utenio“ stadione, socialiniuose tinkluose, interneto puslapyje, leidinyje „Sportas“. Ir tai net ne visos galimos naudos.
„Visa ši idėja turi keletą tikslų. Sporto klubai ieško papildomų finansavimo šaltinių. Sakyčiau, kad Utenoje yra idealus modelis, kai į klubo valdymą yra įtraukti ir savivalda, ir privatus sektorius. Verslo prisidėjimas būtų ypač naudingas jaunųjų futbolininkų ugdymui“, – pabrėžė A. Skarbalius.
Jis taip pat mato ir dar vieną didelę naudą įmonėms – Verslo klube susibūrę įvairių įmonių atstovai užmegztų naudingus ryšius, kurie leistų įgyti patikimus partnerius sprendžiant jų pačių veiklose atsirandančias problemas arba iššūkius.
Nors daugelyje Vakarų ir Šiaurės Europos šalių toks klubų ir verslo bendradarbiavimo principas yra įprastas, Lietuvoje tai vis dar lieka neišnaudotomis galimybėmis. Pasak A. Skarbaliaus, tai lemia patirtis.
„Danijoje, kaip ir daug kur kitur Vakarų Europoje, viskas susiformavo per daug metų. Tiek privačiame sporte, tiek vaikų ugdyme mes Lietuvoje dar tik žengiame pirmuosius žingsnius“, – teigė A. Skarbalius.
Specialisto nuomone, visos idėjos, ypač tos, kurios jau yra įgyvendintos įvairiose šalyse, anksčiau ar vėliau pasiteisina. Tereikia tik iniciatyvos ir noro.
„Mes turime galvoti ne ar įmanoma taip padaryti, o kaip tą padaryti. Labai greitai galima pasakyti, kad tai neįmanoma ir viską baigti. Suprasčiau dar, jeigu sukurtume kažką visiškai naujo ir atsirastų dvejonių. Tačiau sporto pasaulyje verslo klubai jau yra pasiteisinęs dalykas. Klausimas yra tik tas, kiek yra noro iš verslo pusės prisidėti prie šios aplinkos. Įmonės turi puikią galimybę gauti pridėtinę vertę ir tuo pačiu prisidėti prie vaikų fizinio aktyvumo. Puikiai matome, kiek daug vaikų leidžia laiką nejudėdami ir galima įsivaizduoti, kas jų laukia ateityje. Dėl to įmonėms tai puiki galimybė per socialinę pusę atiduoti duoklę savo miestui ar regionui“, – paaiškino A. Skarbalius.
Dėl platesnės informacijos susisiekite:
Artūras Gimžauskas
+370 698 82421
info@utenosutenis.lt