Akylesni gerbėjai yra pastebėję, kad futbolo klubo „Utenos Utenis“ atributiką nuo 2017 metų puošia ne tik pagrindinis logotipas, bet kartais ir sujungtos dvi U raidės, kurios nuo šiol bus klubo atsinaujinimo simboliu.
„Prieš tris metus kūrėme prekinį ženklą su dviem sujungtomis U raidėmis galvodami labiau apie laisvalaikiui skirtą atributiką. Juo buvo ženklinamos kepuraitės, kuprinės, marškinėliai. Šių metų pradžioje tvirtindami 2020-2025 metų strategiją nusprendėme puoselėti vieną prekinį ženklą, t.y dvi sujungtas U raides. Šis logotipas simbolizuoja vienybę – vieną iš mūsų vertybių. Raidės yra laipsniškos ir šiek tiek kylančios, kas yra aliuzija į kokybę ir tobulėjimą“, – teigia valdybos pirmininkas Vaidotas Rastenis.
Klubui logotipus kurianti MB Astos studija savininkė, dizainerė Asta Zaiceva-Stalmakova teigia, kad logotipas simbolizuoja ambiciją.
„Orientavomės į klubo vertybes, pagrindinius akcentus, kuriuos norėjome pavaizduoti. Logotipe yra užkoduota vienybės simbolika. Tas pakilimas numato stiebimąsi į viršų, judėjimą pirmyn. Toks pavaizdavimas užkoduoja tam tikrus ambicingus tikslus. Dvi U raidės yra Utenos miesto ir „Utenio“, klubo narių vienybės simbolis“, – aiškino Asta Zaiceva-Stalmakova.
Žiūrint iš šono logotipas yra paprastas ir kuklus. Bet būtent paprastume ir slypi daugelis esminių dalykų.
„Ženklo esmė yra tokia, kad jis būtų lengvai atpažįstamas ir įsimenamas. Taip pat jis turi būti patogus naudoti įvairiose priemonėse, ypač turint omenyje, kad būtent sporte jį daug kur techniškai reikės išnaudoti. Iš kitos pusės, tai naujas žvilgsnis – modernus, šviežias, lengvas. Papildomų elementų jame ir nereikia. Logotipo tikslas yra būti paprastu, bet ne prastu“, – pridūrė A. Zaiceva-Stalmakova.
Utenos klubas savo vertybes (KOKYBĖ, VIENYBĖ, DISCIPLINA, VALIA IR PAGARBA) taip pat akcentuos ir naujame šūkyje – „MES ESAME UTENIS“.