Kovo 29 d. Utenoje prasidėjo mokymai „Kaip bendrauti su motyvacijos stokojančiais vaikais?“
Kovo 29 d. įvyko pirmoji futbolo klubo „Utenos Utenis“ vykdomo projekto „Atviras futbolas“ mokymų ciklo „Kaip bendrauti su motyvacijos stokojančiais vaikais?“ dalis.
Mokymuose, kuriuos veda aukštos kvalifikacijos socialinė pedagogė Laura Ramoškaitė Grava ir psichoterapeutė Emilija Baltrūnaitė, dalyvauja 14 dalyvių, kurių didžioji dalis – vaikų futbolo treneriai.
Mokymai yra skirti suaugusiesiems, dirbantiems ar bendraujantiems su socialinės rizikos grupės vaikais. Septynių seminarų ciklo metu dalyviai įgys specifinių žinių, reikalngų bendraujant su „sunkiais vaikais“. Pirmojo, įvadinio seminaro metu mokymų dalyviai susipažino su vaiko raidos etapais, socialiniais veiksniais, įtakojančiais vaiko elgesį, bei kitomis mokymų temomis.
Kiekvienas seminaras, kurį sudarys teorinė ir praktinė dalys, bus skirtas tam tikrai temai: taisyklių ir ribų nustatymui, patyčių pastebėjimui ir sustabdymui, konfliktų sprendimo būdams, emocijų atpažinimui ir kitoms.
„Šie mokymai yra skirti visiems, kurie dirba su vaikais. Jų tikslas yra suteikti žinių, kaip reikėtų reaguoti į vaikų agresiją, pyktį ir sudaryti sąlygas sėkmingai jų socializacijai, – akcentavo L. Grava. Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad kalbame apie savaime suprantamus dalykus, o informacijos internete, spaudoje, knygose apie tai yra daug, tačiau realiai susidūrus su sudėtingomis situacijomis nerandame atsakymų ir būdų jas spręsti.
Pasak L. Gravos, trenerio vaidmuo kiekvieno sportuojančio vaiko gyvenime yra labai svarbus, o tinkama komunikacija tarp trenerio ir tėvų itin reikalinga, ypač ugdant motyvacijos stokojančius ar elgesio problemų turinčius vaikus. Tam, kad būtų pasiekta teigiamų rezultatų, prireikia ne vieno žmogaus pastangų, o nuoseklaus tėvų, trenerio, mokytojų bendradarbiavimo, todėl labai svarbu, kad treneriai įgytų žinių ir gebėtų tinkamai komunikuoti su vaiko tėvais.