Įvyko pirmasis „Utenos Utenio” Verslo klubo susitikimas, kurio dalyviai džiaugėsi ne tik išsineštomis emocijomis ir idėjomis, išbandė naujausius KIA automobilius, bet ir sakė tikintys šia vizija.
Kūrybinių industrijų centre „Taurapilis“ susirinko daugiau nei dešimt įvairaus verslo atstovų ir savininkų.
„Atsiminkite šį susitikimą, nes jūs buvote pirmieji. Tikiu, kad vieną dieną „Utenio” Verslo klubas išaugs iki 250 narių”, – į verslininkus kreipėsi koučingo specialistas Miroslavas Monkevičius.
Jis dalyvius įtraukė į Verslo klubo vizijos dirbtuves, o vėliau praskleidė dažniausias kliūtis ir bėdas, trukdančias pardavimų augimui.
Dalyviai taip pat iš arčiau susipažino su „Utenio” veikla ir vizija – apie tai pasakojo klubo direktorius Artūras Gimžauskas ir šį bendradarbiavimo modelį „Uteniui“ pasiūlęs „HB Koge“ (Danija) klube dirbantis Aurelijus Skarbalius, kuris taip pat yra ir pagrindinio Utenos komandos dalininko „Capelli Sport“ techninis direktorius.
„Labai džiugu, kad atėjote į pirmąjį susitikimą ir patikėjote mūsų idėja. Tikiu, kad mūsų Verslo klubas augs, taip nešdamas vis didesnę naudą nariams. Išsinešame idėjas, ko verslas tikisi iš šio klubo ir sieksime pateisinti jūsų pasitikėjimą. Mūsų noras – suburti bendruomenę ir augti kartu”, – džiaugėsi A. Gimžauskas.
Vienas iš pirmojo susitikimo dalyvių – Andrius Keras, kurio valdoma „MB Kerų sistemos” remia „Utenio” moterų komandą, neslėpė džiaugsmo dėl Verslo klubo gimimo.
„Mums jau seniai reikėjo turėti tokį klubą. Artūras mus suvienijo ir tikiu, kad ateityje suvienys dar daugiau žmonių. Reikia džiaugtis, kad yra norinčių ir mąstančių apie tai.
Pasiėmiau daug gerų dalykų iš pirmojo susitikimo. Vienas jų – koučingo specialisto įžvalgos. Jos parodė, kad einu geru keliu, tą rodo ir rezultatai, bet daug sužinojau ir apie tai, kur dar galiu tobulėti.
Tokie mokymai – vienas iš Verslo klubo privalumų. Kitas – galimybė susitikti su įvairaus verslo atstovais, kartu atrasti problemų sprendimo būdus ir dalintis patirtimi.
Išsinešu daug naudingos informacijos, dar išsinešiu ir kitiems atiduosiu”, – šypsojosi A. Keras.
Jis kartu su kitais išmėgino naujausius KIA automobilius – nuo pilnai elektrinio EV6, sulaukusio didžiausio susidomėjimo, iki hibridinių „Niro” ir benzininių „XCeed” modelių.
„Mūsų verslas paremtas atsinaujinančia, žaliąja energetika, todėl EV6 modelis labai patiko. Reikia įprasti, kad nėra garso, – juokėsi verslininkas. – Jis labai galingas ir ateityje būtinai mąstysiu apie panašų elektromobilį”.
90-ąjį gimtadienį švenčiantis „Utenos Utenis“ šį sezoną nusprendė imtis iniciatyvos – įkūrė bendruomenės Verslo klubą – įmonėms skirtą verslo ryšiais ir rekomendacijų pagrindu sukurtą paslaugų spektrą.
Idėja – gana paprasta, bet visapusiškai naudinga. Prie Verslo klubo prisijungusios įmonės gali rinktis tarp Platininio, Auksinio, Sidabrinio arba Bronzinio paketų. Priklausomai nuo paketų, įmonės gaus įvairias naudas.
Tarp jų – galimybė dalyvauti verslo kelionėse, susitikimuose, komandos formavimo renginiuose bei kitose pramogose, reklamuotis Utenos klubo komunikacijos priemonėse, bet svarbiausia – prisidėti prie jaunimo užimtumo, nes visas Verslo klubo pelnas bus skiriamas „Utenos Utenio“ klubo akademijos jaunųjų talentų ugdymui, trenerių edukacijai ir socialiniams projektams.
Verslo klubo nariais jau tapo „KIA Auto”, „MB Kerų sistemos”, UAB „Vilpra”, „Olimpeak”, „Sportcup”.